måndag 10 mars 2014

SD PHONE HOME!

Nej nej.. SD är inte rasister det är därför dom ska sammarbeta med ett sådant parti.. HAHA.. HAHA.. HAHA..


Att SD är ett främlingsfientligt parti är ingen nyhet för mig, men tyvärr är det folk som inte ser det trots alla rasistiska skandaler SD har vart med om! Hur kan folk inte se deras främlingsfientlighet eller ser folket de men för stolta för att erkänna att dom haft fel eller är det helt enkelt så att svenskar är ett främlingsfientligt folk? hmm.. 


Som sagt att rasister röstar på SD har jag full förståelse för då dom har samma åsikter som SD, men att folk som umgås med  folk från andra länder och ändå röstar på SD och  säger; "Jag är inte rasist, men..." Det är dom som är mest komiska förutom SD själva vill säga.. 


Jag har blivit kallad SDfientlig av sådana väljare har även blivit kallad Sverigefientlig och sånt får mig bara att skratta och tycka synd om dessa vilsna väljare.. Jag gillar inte SD, men folk med något i knoppen förstår ju varför.. Sverigefientlig är jag verkligen inte.. För det första finns det inte nåt ord som heter varken SDfientlig eller Sverigefientlig utan det är ord som högern har knåpa ihop och använder orden flitigt när dom har slut på argument. Och sen för det andra värnar man om Sverige så röstar man INTE på SD för dom skulle köra detta land i botten med deras "politik"


Tragikomisk är vad allt detta är!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar