fredag 28 februari 2014

Från nitlott till vinstlott och från..

vinstlott till nitlott! HAHA... 

Spelade bingo igår och va så glad att jag vunnit pengar.. Benny drog till stan för att göra nå ärenden bla hämta ut min vinst.. Men va det nån vinst? Svar: Nej! Att jag är en förvirrad själ är ingen nyhet, men att jag är söjjn förvirrad visste inte ens jag! Så stackars Benny fick skämmas när han skulle hämta ut vinsten från en nitlott! HAHA.. HAHA.. HAHA..


Det är B6 jag har ringat in fel då det nr. aldrig gick, men fråga mig inte varför jag ringade in de för det har jag inget bra svar på.. Kanske var för vinst ivrig, i desperat behov av pengar att jag hoppades lite för mycket på en vinst så jag undermedvetet gjorde en egen bingo vinst.. HAHA.. HAHA.. HAHA..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar