måndag 17 februari 2014

Ombytta roller

Kul dag! Psyk är mongo och vet varken ut eller in... Man kan börja undra vem det är som är patient dom eller jag.. Tisdagar 11:00 har vi ALLTID våra träffar men dom har noterat 14:00 och set stämmer inte.. Morgondagens medicin eller medicinen fram till fredag är på vift.. Åh.. Jag blir sjuk i huvve av sådant yr strul.. Ska jag behöva hålla koll på mina kontaktpersoner? Då ska jag fan ha lön för de!!! Sköterskan jag prata med va väl nån idiot från 25:an som självklart inte visste nåt och självklart fanns det inte heller nån notering angående detta heller.. Ska jag måsta föra egna journaler oxå?! Jag jobbar dom får lön, låter det rimligt?! Nix... Fuck vad arg jag är nu..


Detta är inte överdrivet gnäll och ni som tycker de kan flyga långt långt långt bort!!! Räcker inte med att man har för låg ADHD dos som gör en nog uppvarvad det är dock mitt eget fel, men jsg sköter min del av vårt avtal så då ska fan i mig dom sköta sin del... Nix.. Det är bara från ett håll.. Kan lika gärna lägga ner skiten och köra mitt race.. Funkar kanske inte i längden men gör mig inte sönder stressad iaf... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar