söndag 9 februari 2014

Why, why, why?!

Jag måste säga att fredagens påhopp från tomma intet gör mig lite bedrövad.. Hur en människa man inte har pratat med sen december kunde ställa till en sådan scen på detta hemska sett och med totalt falska grunder.. Rätt obehagligt att det finns folk som är så inslukade i sina egna historier så dom tror på lögnerna själv.. Det är väl det som kallas för mytomani?! Eller är det nån form av vanföreställning när en person kommer med sådana absurda påhopp?! Finns ju absolut ingen vettig förklaring, ingen logik, utan bara en förvirrad människas påhitt, uppmärsamhetssökande eller vad detta nu handlar om?! 

Det enda jag tänker är att det måste vara en väldigt ensam, vilsen och sorgsen själ som gör något sådant.. För en lycklig människa gör inte såhär.. Nästan så man tycker lite synd om personen.. För det är verkligen sorgligt!

Angående de falska påhoppet som jag fick utstå i fredags så har jag självklart tagit reda på fakta och fått reda på det ena och det andra, men på måndag får jag mer fakta bakom denna persons absurda beteende.., Dock så gäller det inte mig utan det är andra som råkat ut för samma person. 

Det värsta är att personen är en så kallad fd. vän som jag bröt med i dec. pga. privata själ och sen dess har jag varken pratat med eller om hen förän detta dök upp i fredags kväll och att personen har mage att blandar in andra tex mitt ex. gör ju att jag inte vet hur långt hen är beredd att gå och det känns välidigt obehagligt..

Men jag har rent mjöl i min påse så jag kan egentligen vara lugn, men när jag blir oskyldigt anklagad och folk i min omgivning blir inblandade så känner jag att jag ej vet vad hens nästa drag kan bli..

Verkar vara okontrollerat från hens sid då hen går och pratar osanning till höger och vänster och vart hen får allt ifrån det undrar jag verkligen?!

Jag hoppas bara det slutar här så det inte eskalerar och blir värre lögner än det redan är... 

Jag frågade en person om denna person är farlig och detta va svaret jag fick "Ja mycket enligt mig. Hon kan förstöra livet för vem som helst med sina lögner. Du vet psykopater är jävligt bra på att dupera folk"

Detta va väl inget svar jag ville höra, men jag hoppas det tar stopp här och nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar