fredag 13 december 2013

Izzah frågar & Betner svarar!!!

Dagen är äntligen kommen, dagen jag har väntat på ända sen biljetterna släpptes 25 april 10:00 och jag köpte strax efter 10:00 den dagen!!! Alltså jag känner mig son ett barn på julafton som väntar och längtar på att tomten ska komma med klapparna!

Har ställt några frågor till Magnus Betner angående kvällen och även fått svar på alla frågor och fått svar på alla oxå
Känns lite epigt att fråga en massa, men frågar man ingenting så får man ingenting veta!... 

Gu jag längtar ihjäl mig!!! Jag dör!!! Shit vad kul.. Tråkigt för er som inte har biljett, lite extra tråkigt för er som inte har biljett men vill ha en.. Men är huvvet dumt får upplevelsen lida! :)

Man kan ju inte bara missa 2 av Sveriges. BÄSTA komiker eller dom är Sveriges bästa komiker! Magnus Betner och Soran Ismail!!! Kloka som få!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar