torsdag 26 december 2013

Lite fler klappar..

Här är lite av alla mina fina  julklappar.. Den superfina mössan fick jag av broder.. Jag hittade den när vi va på marknaden i Storforsen så la undan den men insåg att jag inte hade råd med den så va lite deppig över att jag ej kunde köpa den, men Oscar va snabb som en vässla och köpte den utan att jag märkte nåt.. Smyckena med ugglor hittade jag oxå på samma marknad, men dom är ursprungligen från London, New York eller vart dom nu va ifrån?! Det lilla hjärtsmycket hade jag när jag va en liten mini plutt, fick även ett litet guldhjältar som hade när jag va en mini plutt, det hjärtat va dock alldeles buckligt för att jag hade bitit på de.. HAHA.. HAHA... HAHA.. Sen ser ni mina fin fina Indiska presentkorten.. Sen är det fler saker jag fått, men de får komma upp vid nå senare tillfälle..  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar