lördag 7 december 2013

Rökt ut grannarna!

Ligger i soffan och röker ut grannarna... Jag ser hur grannarna flyr åt höger ocv vänster.. Öööh.. Eller så inte! HAHA.. Den dagen nån jävla granne ska bestämma vad jag gör i min egna lägenhet den dagen skjuter jag mig.. Så länge jag inte bryter mot Pitebos regler så ska ingen yttra sig vad jag pysslar med i min lägenhet!!! 


Men idag eller igår blir det så blev jag beskylld för att jag har rökt ut mina grannar och den som beskyllde mig va miss negativa grannen, så gjorde som Pitebo sa att jag skulle göra nämligen höra av mig till dom nästa gång dom gnäller! Så smsa N på pitebo för är fruktansvärt less på allt gnäll.. För de miss negativ inte fattar är att detta är en fastighetsfråga, men inte lätt när folk inte tänker längre än näsan räcker!!!


Ajja.. Vi får se om Pitebo hör av sig till mig på måndag angående mitt sms.. Hoppas!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar