tisdag 7 januari 2014

Crosstrainern används dagligen!!!

Min kära katt Missy använder crosstrainern oftare än jag.. Hon använder den dagligen medans jag aldrig använder den.. Borde det inte vara tvärtom?!  


Idag har jag hunnit med ett möte med psykiatrin och vart på sjukan och kollat upp lite saker samt satt in en spiral och det tog aj aj aj ont... 


Jag: -Kommer fettats ont?

Hon: -Det kommer kännas som lite mensverk...

Jag: -Okej..

Så jag kände mig väldigt avslappnad samtidigt som jag  tänkte: "-Som lite mensverk då är det ju lugnt" Sen avbröts tankarna snabbt med:

Jag: -Aj som fan..

Hon: Nu kommer det kännas som lite mensverk igen!

Jag: -Aj aj aj vad ont det tar.. Som mensverk?! Jo tjena. Du menar väl x10?


PAIN och det tar fortfarande ont och kan tydligen göra de några dagar så ska knapra Alvedon 665mg i 3 dafar nu! Suck.. Räcker det inte min trötthet och orkeslöshet? Nä tydligen inte ska måsta ha ont oxå.. Skit jävla kul.. Nääää.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar