måndag 27 januari 2014

Mitt lilla face och jag...

"Titta titta här och titta titta där och titta titta så får ni se" 

Jag har satt in mina piercingar igen, lovely.. Har även satt in i ena näsvingen, men den andra får jag inte igenom.. Får styra en nål och sen är det klart!!! Sen ovanpå örat/örvingarna eller va det heter dom får jag pierca om, men det styr jag själv sånt betalar inte Izzah för!!! Men det får ske när jag styrt näsvingen..

Men sen har jag fler planer för mitt face, men söker nån privatperson som piercar som är billigare än på en studio och vad jag ska smycka mitt face med då är i kinderna alltså en smiley och det är inte bara facet jag har planer för utan även för mina bröstvårtor! Hihi.. Kul med piercingar och tatueringar det är som en drog, det går inte att sluta när man väl har börjat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar