onsdag 8 januari 2014

Parseparatör.. Professionell Parseparatör..

Jag och min kära kompis satt och snacka och då kom jag på ett roligt ord samt ett yrke som logiskt sett borde finnas, men inte finns nämligen Parseparatör.. Sen att sätta ordet professionell framför gjorde det inte mindre roligt.. Jag skratta så jag grät för vi började sätta mitt nya ord i olika sammanhang och antingen är vi som har sugig humor eller så är folk tråkiga., HAHA.. HAHA.. HAHA..

haha.. haha.. haha..

Äh.. Men ska man vara 110% seriös så varför skulle det inte finnas ett yrke som heter Parseparatör?! Finns ju familjerådgivning och bara för att Parseparatör låter sexuellt så behöver det inte alls vara de..

Jag ska fan ta patent på ordet "Parsepartör" HAHA.. Bli egen företagare och hjälpa folk att separera på lättast sätt osv. Fy fan så klockrent :) Eftersom att jag har kommit på ordet och yrket så är det jag som bestämmer vad det krävs för utbildning.. Smidigt värre.. Kommer ju bli rikare än rikast! HAHA.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar