onsdag 23 april 2014

fotopratmackdryck-tripp..

En rullande fotopratmackdryck-tripp med personligtombud och hans studentelev.. Trevligt värre och behövde få prata av mig lite också.. Nu har munnen och rösten träningsverk av allt babbel och jag sitter hemma i min vrå och tänker.. Tänker på lite blandade saker där ett återupprepande ord ploppar upp och det är; "Psykiatrin" 

På tal om psykiatrin så vet jag ej om jag ska skratta eller gråta åt allt.. Jag får väl "Skråta" med andra ord bägge delarna.
(Skr=Skratta, Åta=Gråta) 

Psykiatrin är  Piteås egna tragikomiker och dom gör gång på gång tragikomiska shower.. Men börjar bli gode less showerna så istället för att dom ska få/ta betalt för sina shower så borde jag få/ta betalt för att lyssna!!! HAHA..

Ajja.. Orkar inte skriva mer.. Men kommer lite bilder från PO-trippen..

Det va inte bara jag som lekte fotograf utan det gjorde även mitt PO. Han lekte fotograf genom att fotografera hon som oxå leker fotograf.. HAHA.. HAHA.. HAHA..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar