måndag 28 april 2014

Ingen Ånger..

Dagens aktivitet har utövats i No Remorse Tattoo Studion och att sitta still är inte en aktivitet som jag är bäst på att göra, men idag gick det jätte bra.. Tiden gick snabbt trots att jag inte lyckades somna.. Glömde mina hörlurar hemma så det va nog för att jag inte kunde lyssna på min egen musik som gjorde att jag inte lyckades somna och sen det vi hörde på i studion va gode kul att lyssna på oxå.. Rätt flummigt radio pratprogram där dom pratade om allt möjligt som tex hur det skulle vara om nån födde en nyandertalare.. Kände att mina hjärnceller dog sakta men säkert av att höra deras IQ-befriande dock riktigt roliga prat.. 

Ajja.. Men som vanligt så drog jag från studion som en sjukt nöjd kund.. Här kommer resultatet; 
Gjorde klart denna.. Skuggade vingen och ögonen och sen blev jag klar med kronan så min fina bi drottning fick mer liv i sig och jag är jätte nöjd!!!

Eftersom att det blev tid över så gjorde jag även detta på mina fingrar.. "-Har du verkligen tänkt igenom detta?!" Svar: -Japp, det har jag.. För några veckor sen hade jag skrivit detta på mina fingrar och fyllde i de lite då och då för att se om det skulle va nåt jag vill ha och yes det ville jag.. Så det känns riktigt naturligt att ha detta så jag är sjukt nöjd! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar