måndag 17 juni 2013

D.T.U.O.T.N!!!

Nu kommer DAGENS TUMMEN UPP OCH TUMMEN NER och vi börjar med ;

TUMMEN UPP!!!
Det har vart en helt okej sommar dag med skiftande väder, lite shopping och färgat håret så det skimrar i ljuset!!!

TUMMEN NER!!!
Mitt mående i det stora hela har inte alls varit okej däremot.. Har vart helt slut i min kropp av någon konstig anledning, smärtor i kroppen och har haft fler sömnattacker än vanligt, har känts som att jag hållit på att försvinna och varför vet jag ej.. Min kropp och knopp känns inte frisk och gruvar mig inför provsvaret! Men inte nog med detta: min fot har tagit väldigt ont, ADHD:n har känts extremt jobbig och det har visats sig genom att jag vart gode speedad, har snöat in på saker i flera timmar + att natten till idag fick jag bara 30min sömn sammanlagt och jag hoppas på fler timmar sömn inatt?!

Ajja.. Detta får räcka som dagens TUMMEN UPP OCH TUMMEN NER!!!

Imorrn kommer psykiatrin hit så får prata med dom och höra vad dom säger om allt detta?! Sen hoppas jag att morgondagen blir bättre än idag, så HÅLL TUMMARNA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar