tisdag 25 juni 2013

HelvetesJävlaFittFan...

Jag ska just sätta mig ner och läsa idiotiska papper med idiotiska synpunkter som folket skriver för att rädda sitt eget jävla skin istället för att stå för felen dom gjort.. Fega är va dom är., Herre gu.. 

En människa ska inte ens behöva gå igenom en sådan sak och jag mår sjukt dåligt över detta.. Själva händelsen ger mig ångest och jag blir rädd, men sen själva anmälan i sig är ju inte alls lätt och sen läsa lögner och skit som vissa har skrivit gör en ännu mer ledsen och att dom valt att inte skriva vissa saker är bedrövligt.. Jag kommer inte klara detta själv känner jag.. Vet inte hur jag ska bära mig åt., jag gör allt för att inte  läsa bunten på ca 60 A4 och många är på både fram och baksidan!!! WHY?! Jag orkar inte.. Papperna skrämmer fan mig alltså! :'( HelvetesJävlaFittFan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar