onsdag 19 juni 2013

GD.T.U.O.T.N


GD.T.U.O.T.N = 
GårDagens Tummen Upp 
Och Tummen Ner!!!!!!!!! ❤

Igår tis blev det ingen tummen upp och ner dag..
Så jag kastar in det nu istället...
Börjar med TUMMEN UPP:

Shopping, hälsade på Bennys mor och 
träffade även hans bror och hans tjej...
Jag och darling bjöd dom på go fika.
På kvällen va jag och hämta min
fatboy nr2 som jag köpte på nätet och
sen när vi kom hem blev det smörgåstårta
och det va sjukt gött..

Tummen Ner:
Pga min LexMaria anmälan som jag gjort
mot psykiatrins totalt okunniga vård och
felbedömning dom gjort så fick hem massa
papper med bl.a. en fet bunt journal-
anteckningar och i dom få papperna jag
läst gjorde mig fett förbannad.. Bevisar
dock vilken okunnig värld vissa inom 
psykiatrin arbetar i speciellt mina dåvarande 
KP som inte ens borde jobba med detta yrke
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..

Jag är så glad att jag har nya KP som verkligen
kan sitt jobb och får mig att känna att
Folk lyssnar.. TACK!!!

Men PO vill jag TACKA utan PO hade
jag inte haft nya KP tex osv. GULD VÄRT TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar