lördag 22 juni 2013

Midsommar

Igår tog ja mig årets första fylla och tålde mer än jag trodde och varför vete tusan?!
-Det vart: 
• 1L 6% cider
• 5cl x3 burk 7% cider
• 50cl Norrlands Dynamit 7%
• 33cl x3 Breezer 4%
• 4cl x4 sprit
• ?!cl halsa sprit ur en flaska
-Jag kan ha glömt nåt men typ detta iaf.

Trots detta så stod jag på benen och gick hem sen.. Galet galet.. Hände en liten insiderbrott oxå.. Anser dock att jag ej gjorde fel utan att oavsett om man skojar så kan man inte kalla en människa vad som helst.. Personligen så bryr jag mig inte om folk yttrar sig nå om mitt ursprung, men jag är så jävla princip fast att folk ska ha mer vett i huvve och förstå att folk ska inte tvingas ta vad som helst så jag blev förbannad och en annan tjej blev gode arg hon med.. Folk tyckte jag skulle hugga tillbaka genom att nämns hans ursprung, men varför ska jag göra de? Då bryter jag min princip + att jag går ju ner på samma nivå som han då och det vill jag ju ej!

Jag tror det finns folk som tycker att jag överreagerade.. Till en viss del ja, men till en viss del nej.. För en människa ska inte säga som han sa, inte ens om man skämtar..  För det skapar bara helvete.. Man ska inte ens behöva ta sådana ord och orsaken till varför han sa så förstod jag inte heller.. 

Men ajja.. Förutom detta va det en kanon midsommar, TACK alla inblandade!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar