fredag 27 september 2013

12.5h sömn på 5 dygn

Skit medicin (Stilnoct) funka inte som den ska tog tom 2st, men är bara ordinerad 1st.. Nog  somnade jag tillslut, men vaknade 140.000 ggr fett irri och sen vakna jag vid 04.30 tiden och kunde först inte somna om och självklart inte för att jag va utvilad för det är man ej på 10h sömn på 5 dygn.. Efter mycket snurrande så lyckades jag somna om..

Kolla vilken liten mysgris som ligger vid min sida och sussar sött! ❤️ 👍 som sagt jag lyckades somna om igen och vaknade för ett tag sen med denna pälsboll vid min sida som värmer mig så nu fick jag ca +2.5h på min sömnberäkning så 12.5h sömn på 5 dygn är jag uppe i nu 👍 Fortfarande väldigt lite men bättre än ingenting!!!! Jag är nöjd iaf. Men bättre hoppas jag det blir..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar