lördag 21 september 2013

Småbarnsmammans blinda syster ~ B2

Jaha.. Då fick man se att äpplet inte fallit långt från trädet... Det är gode chockerande hur folk tänker och att dom är beträdda på att göra allt för att skydda fasaden som spruckit... Karlssons klister funkar inte längre så då börja desperationen visa sig!!!

Så B2 konfrontera mig och då lät det söjjn;
..................................................................................................................................................
B2; Hej. Tycker inte du borde hoppa på B1 för att du får höra nån version av någon utan att veta hela sanningen! Du vill sätta dit 25an, kanske du borde ta hjälp av henne istället och ifrågasätta personalen.. Pip ska nu upp i tingsrätt för kvinnomisshandel på B1! Åker han dit så kan de ju bara hjälpa dig i din kamp, tänker då jag... Han borde ABSOLUT inte jobba där han jobbar och att han sitter på sitt jobb och talar massa osanning för att få folk på hans sida visar ju bara ännu mer vilken hemsk människa han är, eller håller du inte med?!

Izzah: What? jag har inte hoppat på henne jag konfronterade bara henne och det är en stor skillnad!!! Sen har jag känt pip i 1000år och sen när man konfrontera henne lägger hon ju all skuld på alla andra.. Tom på mig börjar ju hon art skriva att inte jag har nå liv bara för att jag skriver till henne?! Bara där ser man ju hur lite hon har att komma med! Varför ska jag ta hennes hjälp gällande min kamp mot vården? Det klarar jag så bra på egen hand..

B2: Men varför kände du att du var tvungen göra de då?! Klart att hon får på motangrepp när någon börjar säga massa saker som dom egentligen inte vet något om! Du vet inte hela sanningen, du borde isåfall frågat om hennes version och sagtvvad du fått höra på ett trevligt sätt! Jag menar inte ATT du behöver hennes hjälp, ville bara vara snäll och säga att de finns mer att gå på gällande bristen i vården! Du vill ju att folk ska få upp ögonen om vad som försigår och de håller jag med om! Och att fler ska berätta sina historier, men då måste vi ju också lyssna på dom.. Han har varit fruktansvärt elak mot henne och de kommer nu komma fram, sanningen! Ville inte ställa till med något bråk, ville verkligen bara vara hjälpsam!
Han har spridit så mycket lögner nu så hon mår ju skitsnygg dåligt över att folk inte lyssnar på henne och vad hon fått utstå.. Det måste du ju förstå!

B2: Skitdåligt *

B2: Min mobil skriver som den själv vill..
Och åklagaren skulle aldrig väcka åtal om de inte fanns starka bevis att gå på...

Izzah: Ja känner pip väl i många år privat å som patient å ja vet utan å innan vad han går för han är en skitbra kille.. B1 å andra sidan Rak motsats. Litar inte ett skit på va hon säger

B2: Okej, tro de du då!

Izzah: Jag tror ingenting jag vet, tror gör man i kyrkan,,, och det är VÄLDIGT många som VET hur hon är och beter sig

B2: Alla lika blinda, uppenbarligen! Men sanningen kommer fram nu.. Han är duktig på att prata till sin fördel.. Men men.. Lycka till med ditt..

Izzah; Vadå pratar? Hmm vi ser ju... Nu lägger ju även du över allt på andra/pip.. Den som är blind av oss två är du, vi kommer ingen vart så hejdå
...........................................................................................................................................................
Men sen när B2 skyller oxå allt på andra och när argumenten tagit slut vad sker då? Jo precis som B1 då tas man bort som vän på FB.. Bara där se man hur hållbart allt skit snack är... Tycker det är tragiskt, pinsamt, ledsamt att folk inte kan inse att felet inte ligger hos andra utan att felet är hos B1 och B2 verkar inte va så mycket bättre heller...

Sen  hur ska man ta det hon skriver? Alltså detta "Du vill sätta dit 25an, kanske du borde ta hjälp av henne istället" Va fan är detta? En mutan eller vad gäller detta? Ja, jag vill att folk ska få upp ögonen för att vården inte är den bästa, men inte tar jag mig hjälp av nån som vill hämnas på sitt ex genom lögner och skit.. Nej, tack för "erbjudandet" jag kör på sanningar medans B1 ljuger så tungan svartnar på henne bara för att sätta dit hennes ex som inte gjort ett skit annat än att varit alldeles FÖR SNÄLL!!!

Sen har vi detta: "Han borde ABSOLUT inte jobba där han jobbar" Det är ju rena bullshit.. Han är bra på sitt jobb  och det vet jag av egen erfarenhet och VÄLDIGT MÅNGA tycker oxå de!!! Han är VÄLDIGT omtyckt både bland patienter och personal!!! Sen har jag hört att han ska ha berättat ALLT för både avdelningschefen + yttersta verksamhetschefen som bägge funderar på om inte LANDSTINGET skulle kunna ställa upp med juridisk hjälp! Jag hoppas han verkligen får den hjälpen han behöver för att ta sig igenom dessa hemska och falska anklagelser... 


Det är fruktansvärt konstigt att B2 kallar ALLA andra för blinda Detta säger väl de mesta om syster B2?! Tragiskt. Vi VET och har SETT hur B1 beter sig, folk ser väl vad 
dom ser?! Så den enda blinda är B2 eller så blundar hon för sanningen eller jag vet ej?! 


Jag vet inte vad dom pysslar med.. Dom kokar ihop en riktigt vidrig soppa som stinker på långa vägar!!!


fortsättning följer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar