måndag 23 september 2013

Varningstriangel på B1 och B2

Bananer i pyjamas!
Ligger och funderar, funderar på hur vissa människor kan resonera så konstigt, vissa har inte mycket i knoppen.. Tänker bla på det B2 maila  mig för nån natt sen, måste bara få påpeka ett par saker!
"Du kanske ska ta hjälp av B1 för att välta psykiatrin???" B2 har inte en aning om vad fan jag fått gå igenom, hur jag känner, hur jag ser på vården, vad jag fått utstå och hon skiter väl fullständigt i vården och även mig.. Det hon bryr sig om är att sätta dit pip med falska anklagelser! Förtal skulle jag kalla de och det är straffbart, för B1 och B2s skit snack kan vilken idiot som helst genomskåda.. För man vet hur dom varit förr och B2 har ljugit förr och B1 är precis samma sort... Men att B2 ens skriver att jag ska ta hjälp av B1 säger ju en hel del vad hon/dom går för. Vad är Barna? 9år?  Man blir illamående. Min kamp mot vården är MIN med allt jag fått utstå där pip tvärt om  varit en som stått för något bra. Jag skulle aldrig ta hjälp av lögnaktiga B-brudar för mig är det 110% sanning som gäller, men för dom är det 110% lögner som gäller...

och sen skrev B2.. "Han har spridit lögner så nu mår B1 dåligt över att folk inte lyssnar på henne?" Är ju bullshit. Han har fan inte sagt mycktet alls. Att folk inte lyssnar på henne,  är hennes egen förtjänst. Som sagt, folk ser själv hur saker och ting är och har varit.  Kanske är så att folk  nu kanske tar ställning för att man så länge sett hur fruktansvärt illa B1 behandlat pip? Men B2 likt B1 lägger över detta på någon annan, på pip. Äpplet faller inte långt från trädet!  Fly från ansvar verkar vara ett genetiskt fel.
Kanske är det så B2 att B1 mår dåligt av andra orsaker?! Det kanske trots allt finns ett  hjärta och ett samvete där inne? Har du tänkt på det eller är du så upptagen att spy galla och skylla allt på pip och övrig omgivning? Är det någon i snusksoppan som faktiskt frågat B1 hur är det PÅ RIKT!? Hon har ju trots allt sannorlikt pissat bort det bästa som har hänt henne här i livet.  Ja tvivlar. För då måste ju faktiskt B1 granska sig själv och medge ett och annat, och titta på hur systrarna B resonerar? Det lär ju inte hända och det är faktiskt hennes förlust, Nä istället är bananerna i pyjamas upptagen med att sitta i sandlådan och kasta sand omkring sig.. PATETISKT!

Sen det här med bortplockandet av vän på fb. Hahaha.  Först B1 sen B2.  HoffPoff, var man borta! Det är nästan lite roligt! Man når inte fram där! Man ser inte mycket annat än som en snorunge, mitt eget och det jag vill.  BORT med dig! :D 
Detta säger väl tragiskt nog det mesta. :)
För mig är det ingen förlust, men komiskt då bägge B-brudarna gör precis sammas sak när deras resonemng inte räcker till och då är det lättare att fly!!!!

Det värsta av allt är att folk ser B1 hela  helger  om kvällarna och lördagnatt återigen på krogen så man kan ju inte mer än undra "-Har hon adopterat bort den lilla flickan?!!! Eller är de bara så stt "barnvakten" bara bytt ansikte!!?"
Men detta är förstås något som säkert är pips fel för att han är så "elak" sprider så mycket "lögner" om B1! 😃 Det är uppenbarligt inte olagligt vara helt dum i huvudet, heller inte vara en kass förälder! Men mest synd om är det om den lilla flickan. Som dessutom blivit bestulen på en lugn, trygg och kärlelsfull  pappa! De är inte mkt man kan göra åt detta, men hmm borde inte soc. Hålla koll här?!
OCKSÅ, de mycket märkliga, som bara inte går ihop.. Om nu B1 mår mycket dåligt av den orsak som påstås, hur kan hon ränna runt som hon gör och dessutom ut på lokal!? 
Eh, Detta kanske säger det mesta om måendet som skylls övef på annan!?! .. Så ja ställer frågan B2 otroligt nog inte verksr kunna ställa: "-HUR MÄR DU EGENTLIGEN B1?!" 

B1 och B2 skulle behövt bära varningstrianglar så fler slipper gå igenom samma helvete som pip har gått och måste gå igenom... Han är värd bättre än så!!!

Ajja orkar inte skriva mer...

Fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar