söndag 1 september 2013

Sötaste...

Sötaste hundens kvälls promenix är avklarad så nu är han nöjdare än nöjdast och ligger och sussar gött! ❤

Lördag-Söndag har jag tillbringat hos sötaste Sarah och det va riktigt trevligt, talk show delux oc tv tittande med gött götti gött gött!!! :)

Blev som sagt övernattning och shit vad dom spelade musik nån stans i stan.. Lät som nån form av uppträdande, men vad eller vart visste vi ej.. Man hörde bara folk, gitarr och sång typ.. Hmm.. ?! 

Sömnen va rätt ok, vakna några ggr av att jag prata så jag vakna mitt i ett ord typ, sen va det vissa andra som surrade eller mumlade på gode bra och snarkade, men lyckades somna om gode fort tur nog! :) Va riktigt mys med kaffe och en cigg på ballen... 

Haft det riktigt trevligt, men allt har ett slut så jag drog hem senare mot 17:30 tiden för då kunde jag åka med fader hem.. Kvantum först och sen hem och ikväll har jag bara slöa i soffan.. 

Nu ska jag dra på mig skorna och dra och ta en cigg med världens sötaste Clara!  ❤








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar