lördag 31 augusti 2013

Jag är udda, jag är unik och jag är ingen annan jävel lik!!!

Det är gode komiskt att när man har udda kläder som sticker ut ur mängden så är det dom vuxna som glor mest.. Själv fick jag lära mig som barn att det är fult att glo och dom vuxna som stirrar lär säkert sina egna barn de oxå, men ändå stirrar dom själva... Dubbelmoral.nu är va det är, men kul jag ger dom ett brett leende och skuttar vidare.. HAHA.. Dom som riktigt rå stirrar är roliga då man stannar upp och ställer sig och stirrar ut dom.. Det kan ta ett tag ibland innan dom vänder bort blicken men jag ger mig inte!!!

Har man udda kläder får man räkna med detta, frågan är om man egentligen ska behöva göra de..

Jag är den jag är och jag blev precis som jag skulle!!!

Like it or not!!! ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar