måndag 5 augusti 2013

Lite morgon humor!!!!

Trots att jag bara fått 1.5h sömn så NNs humöret på topp så länge jag inte tänker på Benny som som vanligt väcker en på ett respektlöst sätt.. Tänker jag på de blir jag fan förbannad och jävligt less! Så istället för att tänka och gnälla så ska jag kasta in lite morgon humor istället!!!!

Karl Pilkington må vara en trög idiot, men det finns ju sanning i de han säger.. Som tex. i när han ska förklarade hur allt grönt på jorden skapades så drar han en liknelse som i sig är gode fult och kul, men eftersom att han tänker djupt och det gör jag med så tycker jag att det låter rätt logiskt.. 

När jorden just hade skapats fanns det ingenting sen skapades växter av någonting och eftersom att det inte fanns någonting så "väntade" jorden och tillslut börjar det växa växter på jorden och det jämför med detta:
Nu förstår ni säkert eller?! Jag orkar då inte ens förklara.. Men hans jämförelser, blåsta kommentarer och flummiga åsikter är det som gör han till de han är idag..

Han är även mannen som fick resa jorden runt och besöka dom sju underverken mot sin egen vilja! Bara där säger det ju ett och annat.. Den serien är sjukt bra ett måste att se och den heter "En idiot på resa" och finns i 3 olika säsonger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar