onsdag 7 augusti 2013

Nöter tar över folks liv...


En gång i tiden fanns det kloka människor, dom klarade av mer saker och regnade mer tid till varandra istället för att data nörda, men det va just för att datorn och annan elektronik inte fanns i samma utsträckning som den gör idag... Men sen kom dom smarta på allt mer i elektronikens värld och dumma vart ännu dummare.. Idag har folk blivit riktiga nötter.. Folk vet väl snart inte hur en penna ser ut.. Dom kan inte leva utan tv.. Skulle dom få välja flickvän eller TV så skulle folk stå: "öööh.. Käringen kan laga mat, städa och diska samt tjata, men kärringen kan man inte stänga av när man vill.  Det kam man dock göra med TV:n så jag väljer TV:n"

Nötter bara nötter överallt.. Läkare är idioter... När dom har lite att göra sitter dom vid sina skrivbord och tänker: "Vad ska jag göra nu då??? Aaaah här har vi en patient som är så sjuk att hon ej kan försvara sig själv, hemma anklagar vi för att ha druckit träsprit.. Lite roligt måste man väl få ha som läkare..  Ingen kommer att tro henne ändå då hon ändå har alkoholproblem"

JÄVLA NÖTTER!!! >(

Åååååååh... Shit vad jag HATAR folk som inte klarar av att tänka själva, folk som inte kan hålla sig till sanningen, folk som man ställt upp på, men som själva sviker, folk som aldrig har egna viljor, som gör och tänker som alla andra, folk som är för fega för att säga och även stå för vad dom tycker och tänker, dom som försöker tänka och styra andra, folk som inte fattar när dom gör fel och redan har gjort samma fel 10000-tals ggr.. När man va liten fick man lära sig ett citat/ordspråk som gick till så här:  "Man lär sig av sina misstag!" Detta gäller inte vissa tydligen, dom det inte gäller har väl inte fattat citatet för att dom är så tröga eller så är dom så jävla självgoda och tror: "-Men jag, jag gör ju aldrig fel!"  Tappade personer!!! 

Äh.. Jag skiter i hejjn vill folk va totalt efterblivna jävla idioter om dom vill, vsg gärna för mig, men försök fan inte blanda in mig i era hjärndöda falska och PIIIIP liv... 

Hellre ensamvarg än med en flock idioter!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar