fredag 2 augusti 2013

Snurrelurrar swiiiisch... swoooosch..

Ärligt talat vad är det som händer alltså.. Har vart sååå hyper typ hela veckan.. Skallen snurrar och kroppen är orolig... ADHD:n spelar mig verkligen ett spratt och jag blir tokig.. Det kryper i hela kroppen och skallen snurrar.. Dom senaste dagarna har vart värst.. 

Jag har förslag på vad jag vill göra, men lättast hade vart om det bara poppa upp en idé och inte 10.000... Det kommer upp så mycket i huvve så jag inte ens kan ta mig tid att göra nåt så det blir bara att jag ligger och gnäller, surar och är allmänt otrevlig sen hinner jag inte tänka en tanke klar innan nästa kommer upp..

Började fundera på om vikarien hade delat för låg Concerta dos för det är den enda förklaringen till varför det blivit såhär... Men inte har hon delat för låg dos inte.. Så orsaken till detta helvete förstår jag inte...

Idag är det fredag fick jag just reda på och jag va inne på tisdag.. Noll tidsbegrepp tydligen.,

Idag gör jag en fuling, men jag måste ner på jorden så enkelt är det pallar inte detta så jag dricker lite vin och lyssnar på musik för dom sakerna brukar göra mig lugn och kommer ta ner mig oxå.. Men jag vill inte självmedicinera mig på det sättet, men just nu har jag inget val för känner att detta kommer sluta galet annars...

Ska fan få tag i psyk och höra vad dom säger.. Ååååh... Kanske inte är ADHD:n som strular kanske är en manisk period som är på G.. Jag vet ej jag är fan ingen läkare.. Psyk blir jag av detta det är det enda jag vet iaf... Orkar inte skriva mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar