tisdag 6 augusti 2013

(SG) Strömgården och..

min KP jag har där är riktigt härligt att ha vid sin sida.. Även om jag varken har eller hade alkohol/drog problem när jag kontaktads dom igen så kände/känner jag att min KP är ett sjukt bra stöd.. Bättre stöd än psykiatrin har vart, men nya KP på psykiatrin och dom är bra, men jag räknar innan jag fick nya KP fick man ingen hjälp!!! Totalt nollade i skallen så jag bröt med dom och kände att jag måste ha nån vid min sida måste verkligen prata med nån och det va få jag återtog kontakten med min KP på Strömgården!!!

Är så glad ATG jag fick just den KPn jag har på Strömgården.. För hon är fruktansvärt bra och vi har likadana åsikter när det gäller tex politik, religion och sånt.. Hon känns ärlig och det känns som att hon inte bara vet sig för att det är hennes jobb utan det är mer än så och deg känns bra.. För dom som bara försöker hjälpa för att dom måste pga att det är deras jobb sådana känns inte kul att prata med utan dom ska bry sig på riktigt.. Sen är hon lika flummig som jag vi har typ likadan humor och så.. Finns även lite ADHD i henne oxå.. HAHA..

Min SG KP kommer idag iaf och det känns bra att man fått så bra kontakt med dom som ska hjälpa en... Jag känner art jag kan slappna av och bara köra på och det är bra...

Så idag blir det ett möte samt en kaffe sluring med min KP från SG


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar