fredag 30 augusti 2013

Anxiety, Sad Fucking Bad Bad Day!

Anxiety, Sad Fucking Bad Bad Day! Försöker göra det bästa av situationen och det har jag gjort genom att bädda ner mig i sängen och nöter Harper's Island som är en sjukt bra serie. Den är väldigt spännande pga alla underbara tvistar och helomvändningar serien har. 

Första gången man ser serien går det inte att slita sig från den, man sitter som på nålar och tänker; "vem är det, det måste vara han, nä hon är det eller nä dom, den det.". Sen kommer tankarna; "varför är det pga det, det eller vänta det kanske är pga det?!" Kugghjulen får snurra riktigt ordentligt, men eftersom att jag sett denna serie 4-5ggr så den är ej spännande för mig mig utan nu är den bara bra och det räcker!!! :)

Har ni inte sett serien: SE DEN!!!!

Är inne på sista avsnittet nu och sen ska jag ut med vovve liten.. Måste komma mig ut.. Var aldrig ut igår och idag har jag inte heller orkat ta mig ut, men jag SKA!!! Får bli efter detta avsnitt ... 

Varför vinner ångesten alltid över mig.. Är jag så jävla svag eller vad är det för fel? Kan det bero på att jag har haft söjjn år in och år ut klart man blir svagare och svagare det är väl de som visas eller?! Finns så många frågor, men inga jävla svar, WHY?! Ajja orkar inte tjata om hejjn nå mer nu!!! 

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar