torsdag 8 augusti 2013

Förvirrad, men äsch..


Ligger i sängen och är fett grinig  för saker och ting är inte som det borde vara .. Tänker och grubblar om gårdagens diskussioner som för den delen inte ledde nån vart... Men iaf 13:00 skulle jag ha ett möte med mitt PO och jag känner stressen för de oxå.. Vi skriver och går igenom det hemska som jag måsta gå igenom rackare dålig vård och det tar på min kropp och själ att läsa igenom allt skit, lögner och konstiga påståenden som psykiatrin skrivit och inte bara dom för den delen, men mest dom!.. Men när mina synpunkter kommit in och dom gått igenom de så kanske detta får ett slut.. 

Men nu babbla jag bort mig igen.. 13:00 va mötet, men klockan 10:00 plinga det bakom dörren.. Jag tänkte: "Inta kan det vara mitt PO nu, men medicindelaren kommer ju inte förrän imorrn" Benny öppnade och vem står där? Jo mitt PO , han hade grubbla så mycket kring oss så han hade yra till tiderna lite!   HAHA.. Igår va det 10:00 och idag 13:00, men de gjorde ingenting så vi satte oss ner och gjorde de vi skulle och det gick bra.. Nån tår föll för mig och ilska osv. 

Imorrn kommer han oxå men då är inte jag hemma utan då är jag i Luleå, men dom ska då dra upp saker som inte jag har riktigt koll på typ när jag va medvetslös typ.. Jobbigt detta men snart gjort och då kommer det kännas bra iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar