fredag 16 augusti 2013

Bad Fucking Day!!!

Dagen börja med att jag vakna långt innan tuppen i vanlig ordning och som vanligt va jag kroppsligt orolig och hjärnan snurra runt som i en väldigt speedad karusell. Jag väntade och längtade tills mobilalarmet skulle börja tjuta för då kan jag äntligen ta min morgondos av ADHD medicin, men innan klockan hade hunnit börja tjuta hade jag hunnit väcka karln 48.000ggr, pratat högt, legat och vridit mig i sängen 148.000ggr, sparkat med benen, stigit upp och lagt mig 48ggr och se 1.5 film och säkert massa annat skit... 

Sen när alarmet tjuter 08:00 så får jag äntligen ta det jag legat och väntat på sen blev jag sugen på att spela Wii för det va evigheter sen, men då fortsatte skiten för jag märkte att Missy min kära lilla skit kisseunge hade nästan bitit av Sensorbar sladden så i helvete att jag kunde spela, sen märker jag att hon även bitit av ett par hörlurar, karlns laddare oxå och det gjorde mig fett ledsen och besviken samt väldigt misslyckad då hon bara för nån dag sen bet av karlns dotters mobilladdare samt är jag lur att det va hon som paja min laddare oxå.. 

Jag blev så jävla besviken och självklart börja jag googla på olika möjliga knep för att få stop på detta så nu har vi smort in kablarna med citron och det kommer vi fortsätta med samt dags att köpa kanslister och sånt skit oxå så man kanske kan känna sig lite trygger då..

Jag kände/känner mig som en riktigt misslyckad kattägare och det va ingen rolig känsla.. Ingen av mina andra katter har gjort nåt sådant så detta är något nytt för mig!!!!

Men iaf Benny drog till stan och då han hade farit så tryckte mina tankar ner mig så pass att tårarna börja rinna ner för kinderna och jag kände mig riktigt usel, men sen ringer Benny med ett besked som gjorde mig lite gladare.. Det fanns ett knep att få denna Wii Sensorbar grejen att funka trots att den va nästan avbiten och inte funkar när man använder den som vanligt.. Här kommer tipset:

Man pluggar in Wii Sensorbaren som vanligt sen sätter du upp den på tvn och sen tar du två stearinljus som du ställer nedanför i vardera hörn av Sensorbaren och tänder dom.. Abrakadabra.. Så funkar din trasiga Wii Sensorbar igen!!! Jag har testat och jag lovar att det funkar.. :) Så jag fick spela lite Wii tillslut men det gick åt helvete så slutade rätt snabbt..

Resten av dagen har bestått av ingenting legat i sängen hela dagen knappt rört mig ur den.. Har varken haft ork eller lust.. Känner att nåt dåligt är på G, men kan inte tyda känslan nåt skumt är det?!

Nä orkar inte skriva mer har ju nästan skrivit en bok redan nu..

Nu ska jag fortsätta med det jag gör nämligen se dokumentärer om seriemördare.. 

ByeBye!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar