söndag 4 augusti 2013

A cup of love!!! ❤

Druckit lagomt med kaffe som tagit ner mig på jorden lite smått iaf.. Så har kunnat grubbla lite och jag är ju en grubblare och det är väldigt djupa tankar för det mesta... Men idag va det livet jag tänkte på hur det ser ut just nu!! 

Jag ÄLSKAR kombinationen av kaffe & cigg!!!
Jag ÄLSKAR sol!!
Jag ÄLSKAR värme!!!
Jag ÄLSKAR sommar!!!
Jag ÄLSKAR färger!!!
Jag ÄLSKAR fina koppar!!!
Jag ÄLSKAR att njuta!!!
Jag ÄLSKAR min uteplats!!!
Jag ÄLSKAR min familj!!!
Jag ÄLSKAR mina vänner!!!
Jag ÄLSKAR darling!!!
Jag ÄLSKAR mina djur!!!
Jag ÄLSKAR mycket!!!
Jag ÄLSKA masken jag bär för att dölja insidans mörker!!!!!!!!
Jag ÄLSKAR att min psykiatri anmälan går framåt!!!!!!!!
Jag ÄLSKAR att jag har en läkare på min sida som oxå gjort en anmälan!!!!!!


A cup of love!!! ❤



Men ska jag vara helt ärlig så är mitt liv inte bara färgglatt och bra..! På det yttre är det de, men inombords är det ett mörker som jag vill måla i färg!!!

Jag HATAR min ångest!!!!!!!!!
Jag HATAR min smärta inombords!!!!!!!
Jag HATAT mitt utseende!!!!!!!
Jag HATAR min feta figur!!!!!!!!
Jag HATAR mig själv!!!!!!!
Jag HATAR höst!!!!!!!
Jag HATAR vinter!!!!!!!!
Jag HATAR vår!!!!!!
Jag HATAR kyla!!!!!!
Jag HATAR snö!!!!!!
Jag HATAR jul!!!!!!!!!
Jag HATAR lögner!!!!!!!
Jag HATAR idioter som inte kan tänka!!!!!!
Jag HATAR min oro!!!!!
Jag HATAR allt mörker som finns inom mig!!!!!!!
Jag HATAR mitt samlar beteende!!!!!!
Jag HATAR min OCD
Jag HATAR att det mörka tar över det 
ljusa....
Jag HATAR egoister och folk som inte kan ta ett skämt!!!!!!!!!
Jag HATAR denna stad!!!!!!!!
Jag HATAR allt som hindrar mig att gå framåt i livet både psykiska och fysiska problem!!!!!!!!
Jag HATAR att vara bitter
Jag HATAR mer än jag älskar och det HATAR jag!!!!!!!!
Jag HATAR mina fd. KP på psykiatrin!!!!!!
Jag HATAR mina meen jag fått tack vare psykiatrin och deras felbedömning!!!!!!
Jag HATAR att läsa papperna jag måste läsa som idioterna skrivit!!!!!!

Jag känner verkligen att jag är på G mer och mer down, än så länge kan jag iaf hantera det, men är rädd att det går mer neråt!!!! För vill inte och orkar inte gå igenom en till depression för då går det väl över styr igen!!!!!!! 

Allt mörker vill jag få i färg och form i alla möjliga olika färger och former.. Glada, roligt, sött, udda, glitter.. osv. Men det är ett långt arbete, tungt jobb att ta sig dit... Kommer aldrig ta mig dit till 100% för vad folk än säger så är det ingen som mår perfekt och dom som säger att dom gör det dom ljuger!!!!!!!!!!!

Hur jag märker att jag är på G down är att jag blir mer bitter både i tankar och yttrande och det börjar jag bli nu!!!

A cup of hate!!!!!!' 💔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar