lördag 24 augusti 2013

Kalabalik Fredag!

Hujedamej.. Vilken fredag jag hade.. Det va många känslor som visade sig med skrik, panik, tårar, ångest och skratt!!!

Jag har haft mycket konstig symtom den senaste månaden som har varit psykotisk symtom och igår vart droppen även för mig och det slutade med ett akut läkarbesök som började dåligt men slutade bra efter mycket känslor och kutade ut från mötet av ren ilska 2ggr pga, en näve som slogs in i sten väggen så har ont i knogarna.. Sen vart det nån undersökning, hjärnröntgen, akutbesök osv osv osv

Men efter att vart på sjukan från 12:30-17:00 så slutade allt gode bra en medicin ut en annan in och ghan rörde inte min ADHD medicin som han hade tänkt att göra!!!
(Denna bild har inget med mig att göra utan denna fota jag från en röntgenplåt på röntgenavd.)


Trots skit dagen avrundade vi den med en god måltid på Challenge för det tycker jag vi bägge va värda de och gött va det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar