fredag 6 september 2013

Konfrontation!

Läkarens Lex Maria anmälan som både psykiatrin och medicin på Piteå sjukhus va inblandade i vann jag... Fick rätt att dom kunnat göra allt på ett annat sätt och det va en grov felbehandling..

Nu väntar jag svar på min anmälan och logiken säger att även den borde jag vinna då det gäller samma ärende?!

Men jag känner mig inte klar med psykiatrin ändå.. Jag känner att dom har gjort så många fel genom åren att det behövs mer än detta.. Så läkaren som gjorde en Lex Maria tyckte jag skulle ha ett möte där psykiatrins verksamhets chef är med och lite annat folk.. Bla så ska både PO och SG vara med, min läkare och mina nya KP på psykiatrin som INTE har behandlat mig dåligt, men lite mer för att dom kanske ska få lite mer förståelse för varför jag är så fruktansvärt kritisk och inte har nån tillit till dom på psykiatrin.. Mina nuvarande KP är riktigt bra och vi har en bra relation och fortsätter allt som det gjort hittills så kan jag kanske bygga upp tilliten till psykiatrin.. Min läkare är oxå bra även om vi har olika åsikter om saker och ting men han är bra.. Då det va som mest kritiskt kring mig så tror inte jag han fick all information från mina dåvarande KP eller så gjorde dom en egen tolkad bild av det hela.. Jag vet inte..

Jag ska konfrontera psykiatrin och det kommer vara det jobbigaste mötet jag har varit på i hela mitt liv.. Känns som att ingen kommer att tro på mig.. Mötet är ej bokat, men har haft kontakt med verksamhetschefen så det är på G..

Nervös redan nu och lättare blir det inte när ens karl inte kan tänka sig in i min situation utan drygar istället...

FUCK THIS SHIT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar