tisdag 10 september 2013

Ensam ung mamma ljuger!!! ~ B1

Vissa små brudar är riktiga P.B = Patetiska Bimbo!

En lögnaktig egotrippad människa som gör allt för sin egen vinning skull! Blåst folk på pengar och varit otrogen till höger och vänster.. Har en fasad som personen är fruktansvärt rädd om, men trots att den spruckit och det sipprar ut allt som har dolt sig bakom den "fina" fasaden så fortsätter lögner och bortförklaringarna.. Att man är så blåst att man fortsätter att försöka med sina lögner trots att folk vet hur det ligger till, folk har både hört och sett saker med sina egna öron och ögon. Så det är dags att stå för skiten istället för att fortsätta, du ser bara dum ut.. Värst av allt är den anmälan du gjort. Du har absolut NOLL trovärdighet och man undrar hur du kan sova gott om natten?!. Det är inte du som är ett offer utan din omgivning blir offer för dina hemska handlingar.. Sen när man konfronterar dig så ser det ut söjjn:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Izzah: Ärligt talat, nu får du för fan ge dig.. Hur kan du behandla pip som du gör.. Va fan är det för fel på dig? Du är skyldig han massa cash, men vad gör du när du äntligen får lön.. Köper skit och tatuerar dig.. När du blir konfronterad så be du personen att hålla käften.. Sen att han ska måste byta lås för att du vägrar ge hans nyckel. Det är tragiskt.. Han har vart snäll och tagit emot din dotter nästan som hans egen,, vad fan gör du? drar ut och super samt knullar runt.. Behandla han som skit är va du gör.. Dina grejer finns i förrådet och bara där är han för snäll.. jag hade ställt ut dom och bytt lås till allt.. 

Du kommer skriva lägg dig inte i detta, du har ej med detta att göra och massa annat skit.. Skydda dig själv osv. jag känner igen din sort.. en feg vilsen tjej som inte kan stå för att du gör fel så det är lättare att skylla ifrån sig... Men jag vet mer än du tror så me mig går det inte att babbla massa dynga, lägg ner och lämna han ifred och börja betala tillbaka han..

Har du inte lärt dig: "Behandla andra som du själv vill bli behandla"

Skakar på skallen, patetiskt är vad detta är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patetisk Bimbo: Okey, men som sagt... Finns två historier! Ha det bra

Izzah: Klart det finns 2 men ditt beteende är vidrigt ändå.. Så hur är historien enligt dig då?

Patetisk Bimbo: Det där är inte mitt beteende! Pips egna skruvade så kallat så folk börjar hata mig.

Izzah: eh.. okej, men dom som ser ditt beteende med egna ögon då? Är de nå synvillor som Pip har gjort eller? Hur förklarar du de då?

Patetisk Bimbo: Han har sagt såna elaka saker om mig så folk har fått en snedvriden syn på mig... Och Pips mamma var så jäkla otrevlig mot mig igår så nej hon fick inte se någon bra sida av mig.. Men det var som sagt just för att hon inte var trevlig mot mig från första stund.. Men jag har mina vänner som sagt, och då får dom andra snacka om mig om det Pip sagt 😊 då har folk bara för lite att göra

Izzah: HAHA.. Snacka om dig, tror du folk orkar engagera sig åt nån som ljuger.. Jag talar till dig nu.. Sen så behöver jag inte snacka om dig vad ska de ge.. Vad tror du egentligen om dig själv.. Att folk inte har vettigare saker än att prata om nån som beteer sig som ett as?! Sen va det inte Pips mamma jag syfta på finns fler som både sett och hört hur du beteer dig.. Din mask håller inte längre.. Så lägg ner och ta dig i kragen och väx upp.. Kan man inte supa ska man inte heller supa!!!

Sen går det inte ihop det du säger, om Pip vart så otrevlig med dig som du vill påstå varför ge du inte han nyckeln och tar dina grejer och sticker.. Nä istället börjar du me värsta grejerna.. hmm.. tror det är nån som ljuger dåligt här

Patetisk Bimbo: Men det kommer från rätt käft va? Vet du att man blir förvånad av att hur många som snackar om mig. Så ja folk har inte bättre för sig eller egna liv då dom gör det.. Och snälla, har du inte hela sanningen sluta skriva nu!! Nej för Pip skulle lika gärna kunna låsa förrådet där alla grejer är.. Och då får jag inte dom. Och du kan ju inte heller ha mycke till liv då du sitter och skriver till mig ;b

Izzah: HAHAHA.. Se där se där... Han byter lås till läggan och låter låset till förrådet vara kvar så dina grejer behöver du nog inte vara orolig att du inte ska få ska du se? Vadå det kommer från rätt käft? HAHA.. Så nu ligger felet hos mig? Jag har betydligt mycket mer till liv än dig och varför jag skriver till dig har väl inte med mitt liv att göra.. Det har med att för det första kan jag slösa lite tid på att konfrontera dig och se vad du säger och sen för det andra så här på morgon kvisten har man inte så mycket att göra så då kan jag slösa tråktiden på dig, men man ser ju på vad du skriver och hur du skriver vem som inte kan betee sig.. Stå för det du gör, sluta få det till att det är alla andra som är dumma i skallen!!! Sluta sitta i sandlådan och kasta sand omkring dig!!! Folk har sett det dom sett det kan du inte komma ifrån så lögnerna håller inte längre!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen tog konfrontationen slut och jag skulle tippa att personen insåg att jag faktiskt har rätt, för annars hade man väl fortsatt diskussionen, men då man inte har så mycket att komma med mer än att skylla på hela världen.. Det är fel på alla andra men inte hon själv så då kan jag tycka att det va bra att diskussionen tog slut för det hade ändå inte lett någonstans med hennes resonemang!


Det finns säkert folk som tänker: "Vad har du med detta att göra? Varför lägger du dig ens i!"
Jag lägger mig inte i på det sättet, men när jag ser hur en jag känner blir stampad på av en idiotisk människa helt utan empati eller förståelse för att de hon gör är fel så kan inte jag bara stå och titta på för sådana människor ska fan inte få komma undan så lätt.. BIG NO NO!!!


Fortsättning följer....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar