tisdag 26 november 2013

Att sätta stopp...

Det känns skönt att jag kommit så långt med alkoholen trots att jag vill supa för att glömma mitt mående så har jag inte fått i mig ett glas vitt än och började för några timmar sen... Inte nog med detta utan att jag kommer sätta stopp efter detta glas för jag känner mig inte alls sugen på detta.. En gammal Izzah hade halsat i sig varenda droppe alkohol som finns i lägenheten, men inte nu!!! 

Jag känner att även om jag gått 1000 steg bakåt när det gäller vissa saker i mitt liv så har jag klivit fram flera steg när det gäller droger som tyvärr vart en stor del av mitt liv speciellt alkoholen.. Det måste faktiskt jag säga är bra eller har jag fel?! 

Nä, nu måste jag masa mig in på dass och in i duschen för det är dags för en sådan nu, men först en cigg!

Lortgrisen ska bli ren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar