tisdag 5 november 2013

Blev lite...

... shopping idag och jag är fett nöjd!!!
En super snygg klicka som jag inte kunde låta bli att köpa och jag som inte är van att bär klocka, men kan säga att den är super skön att ha på sig.. Den kostade inte mycket.. Bara 240:- med en försäkring som täcker stöld, krossat glas och nå mer!!! Jag är fett nöjd!!! ❤️

Denna supersnygga ljuslykta från Indiska för 299:- + att jag köpte en förlängnings kedja.. 

Sen köpte jag ett par lila Urbanears såsom kosta 489:-men dessa ska lämnas tillbaka då det ej är nå fel på dom jag har utan det är uttaget som är mongo!!!

Sen köpte jag även nå broddliknande grejer för har ej tänkt att bryta nå iår + en till limpa John Silver för har redan rökt upp dom två jag köpte den 18:e.. Sen tror jag ej jag har köpt nå mer idag?! Hehe. I ❤️ SHOPPING!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar