onsdag 13 november 2013

Blir bara starkare och starkare!!!

Jag trodde detta helvete va över när jag vunnit läkarens Lex Maria anmälan, men glömde helt bort min egen anmälan och självklar tänker jag fullfölja den.. Skam den som ger sig.. Dock så är det inte kul detta för att jag måste ju blicka tillbaka på det helvetet som jag tvingades gå igenom pga dålig vård.. Har nog svårt att glömma den biten samt gå vidare... Men det som inte dödar gör en starkare... Fy fan vad stark jag måste vara alltså och det tror jag att jag är eller det måste jag vara efter allt man gått igenom från den dagen man tog sitt första andetag tills nu och starkare lär man bli.. 


Så man kanske ska tacka omgivningen som ger en ett helvete för oavsett vem/vad det är så gör det mig starkare och er svagare... "Gräver man en grop åt andra faller man oftast själv däri!"


Vem är det som står kvar? Jo, IZZAH står när dom andra faller!!! HAHA.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar