torsdag 4 juli 2013

Brevbäraren...


Brevbäraren är en underlig figur som dom flesta inte vill ska komma då han oftast kommer med massa tråkig reklam eller dyra räkningar som gör att man blir fattigare än fattigast... Men idag kom han med en riktigt toppen kuvert med ett super nice brev och detta plastkort som är en riktig dyrgrip.. Nu undrar ni; "Vad är detta?!" Det ska jag tala om för er; -Det är mitt bevis för att jag just nu har gratis tandvård tills högkostnadsskyddet går ut och efter det kostar tandvården som ett helt vanligt läkarbesök, de ni!!! Fan va jag blev glad, men min fråga är nu; -Vem har fixat detta? Det är inget varken jag eller min far har styrt så vem är du min kära hjälte?! Är det kanske mitt PO? Hmmm.. Vem du nu än är TACK snälla, detta kunde inte komma mer lägligt!!! TACK TACK TAAAACK!!!!!!!!!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar