söndag 28 juli 2013

PDOL är över..

Nu är PDOL äntligen slut och tror även det att PDOL är över för alltid.. Dom hade ju fan plockat bort hela PDOL:s charm när dom ändrat området som dom hade gjort., imorrn eller tisdag kommer skriverierna om hur dåligt det gått och blaha blaha blaha.. Men trots en sugig festival så tycker jag att jag ha lyckats ha trevligt iaf. Man får göra det bästa av situationen.. Det är ju lite vad man själv gör det till, men har man bra vänner omkring sig så kan man ha roligt i alla väder och jag har så otroligt underbara människor omkring mig så det är jag tacksam för!!!

Onsdag: Kolla in området åkte SpeedXXL
Torsdag: Grillade med darlings familj och sen gå i stånd
Fredag: va hos darlings mor
Lördag: Va ut med super fina Teresa och Elizabeth på Challenge P H sen blev det Kalles..
Söndag: Åkte 2 karuseller och sen strosa runt med darling, Teresa och Elizabeth 

Självklart blev det lite shopping!!!
En poncho, 2 klänningar och ett par harem-byxor...



Trots detta har jag enormt mycket att klaga på.. Folk har gnällt på alla möjliga olika saker.. Marknadsmännen va inte så nöjda.. Området va bedrövligt.. Min klagosång kommer så fort antalet besökare har släppts och PDOLS egna klagosång... Ajja.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar