tisdag 30 juli 2013

Tråk måndag!!!

Idag har det vart en riktigt tråkig dag, en riktig tråk måndag!!! Jag har gjort jävlat nada eller jo plockat röd vinbär...Förutom degar jag inte gjort ett piss eller jo haft ett trevligt möte mes Elisabeth från SG, men förutom det har jag inte gjort ett piss.. Bara varit hemma och tråkat.. Jag har varg så jävla rastlös huvva.. Jobbig dag.. Uscha!!!! Hoppas tisdagen blir med händelserik iaf.?!


Nu lät det *KRASCH* min lilla skit till kattunge rev ner min lampa i sovrumsfönstret som är som en stor glaskupa typ.. Suck.. Jag måste ha en sån där.. Fan va typiskt.. Så här ser lampan ut nu :(


Ajja.. Nu ska jag fortsätta att se "En idiot på resa" en mycket bra serie som jag tycker ALLA borde se... Det finns 3 säsonger och vill ni ha flera goda skratt så se denna serie!!!!!!!!!!!!

Sweet Dreams!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar