lördag 13 juli 2013

Sorry..

Igår blev det inget bloggande för att jag hade inte riktigt tid eller tid och tid men jag vart lat + att jag umgicks med grannarna ett tag innan de va jag i farten med pappa och kvällen blev det impuls tripp till Luleås Hamnfestival..

Hade gode mycket pant så det blev en liten slant till tjejen som är fattig som bara den.. Haha..

Efter panten vart det att vara med grannarna lite och kolla på lite bebbestuff och tafsa henne på bebbemage och snacka samt klunka kaffe.. Trevligt värre...

Sen blev det en ren impuls grej att dra till Hamnfestivalen i Luleå med en blivande granne söta rara Betty.. Trots att vi hade 0kr med oss och spik nyktra hade vi as kul.. Fast lite roligare hade det vart med lite stålar, men vi bevisade art man kan ha kul både nykter och utan cash..

Vi såga bl.a. Kalle Gracias och han va grymt bra.. Riktigt duktig på scen.. Men jag förstod ju att han skulle va det iofs. men nu fick jag se det med egna ögon!!!

Min kära Canon EOS 600D fick följa med igår och det blev mycket foton och hoppas nåt blev bra.. Har inte lagt upp nå på datorn än så har bara kollat via kamera skärmen!!! Men det blir ju bättre bilder än ovanstående bilder hoppas jag.. Kan inte min kamera riktigt då jag ej använt den så många gånger pga många olika privata skäl.. Men får fin kick när jag använder den.. Det är den bästa kicken.. Kicken slår ALLA droger/alkohol osv.. ALLT.. Så nu blir det att börja använda den lite oftare och så :)

Ajja det där var gårdagen och idag händer det inte så mycket.. Inte vad hag vet iaf. Ajja.. Jag återkommer senare och då kommer det bli ett gnäll inlägg angående PDOL som jag personligen tror tar sitt sista andetag i år.. Men ajja.. jag återkommer om detta... Todilooo!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar