söndag 14 juli 2013

WTF!!!

WTF?! Vovve liten känner på sig att jag ej mår bra.. Han skydda mig ute och inne mycket mer än vanligt x10.. Han skyddade mig visst t.o.m på skithuset.. Vad kan ske på ett skithus liksom? Ska toastolen sluka upp mig, eller ska bajskorvarna stena mig eller ska  kisset dränka mig?! HAHA.. Väldigt låg humor, men va fan skit samma.. Man kan ju faktiskt undra vad hjärtat tänkte?! Försöker hålla humöret uppe för djurens skull, men dom kan ju läsa av djupare känslor än jag kan styra... Tyvärr!!! :( Vi får väl dra till MorsFarsan så kanske han får nåt roligare att tänka på.. Ska ringa och höra med dom om dom har lust/tid att ha besök senare idag/ikväll eller nåt?!

Ni ligger hjärtat i sängen vid mina ben och sussar sött, men han är vaksam.. Så fort jag rör mig så spärrar han upp ögonen för att se vad jag gör, när jag hår iväg går han efter osv. Han följer mig vart jag än går..

Han brukar typ ha sådant beteende när jag mår dåligt, men det som skiljer denna gång mot alla andra är att detta är mycket starkare eller vad man nu ska säga.. Han skyddar mig mer än nånsin nu och varför det blivit så vete tusan?! 

Älskar mina djur ni är underbara!!! ❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar