lördag 27 juli 2013

Musik och..

Denna dag har bestått av sol, värme, musik och vuxenläsk på uteplatsen hela dagen lång.. Tar det väldigt lugnt har druckit två glas vin och är inne på 1a cidern.. Så det har vart en lugn dag.. 18:00 kommer taxin och hämtar mig för då ska jag till Elizabeth och sen kommer även Teresa och en tjej till och sen blir det Challenge med tjejerna.. Det ska bli trevligt... :)

Jag hoppas det blir en  bättre kväll än gårdagens högljudda hallegall som jag rymde från! HAHA.. Det va trevligt till en början, men sen vart folk för fulla och då fick mina trumhinnor träna lite.. Tur att jag bara drack 1 cider på hela kvällen för hade jag vart full hade väl jag tappat humöret.. HAHA..

Nä nu MÅSTE jag börja göra mig klar.. Ha en trevlig kväll alla människor och ta det lugnt med alkoholen folket!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar