fredag 5 juli 2013

Gårdagen & låg väldigt låg IQ!!!

... va helt okej, jag fick ju reda på detta med gratis tandvård och det va underbart, sen blev det paltfest med trevliga personer och vi gick även en sväng på stan så jag kom hem med 2 nagellack.. Senare på kvällen drag jag karln och pappa till golfbanan så jag fick slå ut några bollar på rangen.. Det gick väl sisådär.. Synen påverkar mitt spel extremt mycket och foten påverkade spelet lite smått då och då,, slog iväg många 100m raka bollar iaf, men inte nöjd med spelandet för vissa bollar for helt galet och inland missa jag bollen helt,, inte lätt när man ser 2 bollar alltså jag lider av dubbelseende som jag fick i samband när jag va jätte sjuk och vården höll på att dräpa mig.. Så jag känner och igår kände jag verkligen en stark ilska mot vården, speciellt psykiatrin och mina dåvarande KP som det verkar susa extremt mycket för där uppe i knoppen..

Så fick sån ångest när jag stod och slog och inte slog som jag bruka göra.. Iofs så va det 2år sen jag slog sist, men det är klart det känns i mig att min syn är fuckad pga. idioter som har noll koll på människor och ändå jobbar dom med människor.. Börjar bli så jävla förbannad nu igen så det är bäst att jag lägger ner detta inlägg snarast..

Vill bara säga att Lex Maria anmälan rullar fortfarande på jag har läst psykiatrins lögner och försvars grejs för att det ska låts bra för dom, medicin har iaf erkänt att det har varit nån missuppfattning eller vad dom nu hade skrivit..nu är det mina synpunkter som ska skrivas och det är många saker jag har som jag kommer dra upp som både gäller detta och sånt som gäller annat bak i tiden som dom har dragit upp som är helt fel och ett tecken på att dom har noll koll på vad som sker och ja sakerna går att bevisa! 

Som sagt jag har helt klart mer erfarenhet kring detta med psykiska problem än mina dåvarande KP.. Dom läser sig till skiten, men jag lever i de.. Så jag skulle göra deras jobb 100ggr bättre än dom.. Dom kan inte förstå, dom kan inte ens tänka sig in i skiten, ingen som inte vart där själv kan förstå hur det är, men när man hade KP som inte ens kunde försöka tänka sig in som hellre lyssna men det jag sa for ut lika fort då kan man inte sitt jobb.. 

Tex. Ligger jag i sängen helt slutkörd pga att jag slutat äta och få i mig vätska pga. en lååång låååång depression.. Jag spydde orkade knappt halvsitta i sängen och försökte få i mig vatten men spydde bara upp 1000ggr mer än den lilla vatten soppen jag fick i mig + att jag hade blöjor på mig för att jag inte kunde gå  är man en duktig KP om man säger till sin patient; "-Har du tänkt att supa?" Så sa hen eftersom att jag ej ville ta min antabus för jag skulle för det första inte ens få ner skiten + att jag mår så fruktansvärt illa av skiten så skulle säkert spy och just då hade jag fått i mig pytte pytte lite vätska så ville behålla de.. Sen klämmer hon på min hand och säger "-Du är då inte uttorkad, det är ju bra!" Samma dag fast på kvällen då fick jag åka akut med ambulans till sjukhuset där dom konstaterade att jag va sjukligt uttorkad.. Men min dåvarande KP sa ju helt tvärt om... Hmm.. Ska man verkligen jobba med människor då? Utan hennes förslag va att köpa kaviar så jag få i mig salt.. What? IQ:n är låg i en sådan hjärna!!!

Sen förstår jag inte ens varför jag va tvungen att ta antabus då jag inte hade druckit en droppe på flera månader..

Inlägget vart längre än jag tänkte.... Nä nu lägger jag ner för nu har jag retat upp mig själv... FUCK THEM!!!!😡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar