onsdag 23 oktober 2013

(1.) The Food Of The Day!!! Del. 2

Det blev ännu mera käk ikväll 2 små portioner med spagetti och en spagetti röra hos grannen som va mycket god... 

Idag har jag känt första symtomen som jag även kände sist jag hade problem med maten och det ledde ju till det de ledde till!!! Symtom känner jag fortfarande och har gjort det hela dagen, men först nu jag insett att det är samma symtom  och det gör mig fett orolig... Tror det är viktigt att jag får B12 piller + börjar äta bättre snarast då det går snabbare att insjukna denna gången än första gången om jag förstått som rätt?! Denna symtom jag har nu hade jag kring jul/nyår för 2år sen, sen började andra skumma saker komma bla att jag tappa känsel, mer isolering, vanföreställning, ännu sämre sömn, psykos, andra märkliga symtom, känselboetfall steg högre och högre upp i benen osv osv osv och sen i början sv mars 2012 döds sjuk.. Så ska man gå efter detta så ligger jag ej bra till nu... FUCK känner mig fett orolig och kommer väl börja hets äta nu istället... Fan fan fan... >( Tankarna kring detta med maten gör mig stressad, symtomen jag känner av gör mig ännu mer stressad + orolig pch allt detta tillsammans ger mig fett mycket ångest och bakåt blickar som ger rädsla och ännu mer ångest... Va fan ska det vara så jävla svårt att stoppa nå i käften tugga och svälja för?! 

HelvetesJävlaSkitFan!!! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar