torsdag 3 oktober 2013

Städade, men..

... städtagget försvann och det gör mig galen... Vill ju att det ska se okej ut då jag har ett super duper viktigt möte här imorrn.. Jobbigt, men viktigt.. Det är jag, mitt personliga ombud, Strömgården och  psykiatrins enhets chef... Nu ska hon få höra hur jag har blivit bemött av mina fd. kontaktpersoner, hur vissa på 25:an inte kan sitt yrke.. Kränkningar, fel medicinerar, lögnaktiga saker i journalen och massa massa annat.. Det lär nog bli mer än ett möte skulle jag tro!?! Tur att man kan prata och vet vad man pratar om då man själv sen länge tillbaka tyckt att dom gjort fel så på min privat tid har man pluggat lagar inom psykiatrin, läkemedel och massa annat.. Men mycket av lagarna har dom hoppat över fullständigt iaf på 25:an.. Vi ska se vad hojjna säger... Lite knepigt är det då vi har ett litet privat grejs i bagaget.. Morsans kusin har nämligen vart gift med henne så hon har sett mig son liten plutt många ggr och en liten äldre plutt oxå för den delen.. Men hon är skicklig och kan separera på jobb och privat tur nog! :)

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar