tisdag 29 oktober 2013

Hembesök, läkarbesök och provtagning...

Då har psyk vart här och mötet va goodi good good.. Dom lyssnar och försöker lösa problemen tillsammans med mig och tragiskt men sant så är jag inte van vid detta bemötande och att känna tillit så jag är fruktansvärt glad att jag har fått just dessa KP för snart är det 1år jag har haft dom och det är det BÄSTA året jag har haft med psykiatrin, det BÄSTA bemötandet jag har fått, med vård planeringar osv. Klart att vi har vart oense nån gång, men man kan inte hålla sams om allt jämt.. Funkar inte med nån... Och gör det de så är det ju nåt som är fel oxå!!! 

12:45 kommer SG:E och hämtar upp mig för då är det ett läkarbesök på ceder som jag ska på + provtagning och sen jag bytte vårdcentral från PVC till Ceder har jag oxå fått ett helt annat bemötande.. Dom är rå gulliga och mån om en och lyssnar på en!!! Glad att jag bytte!!! Så det mötet går säkert!!!

Ska be om att dom förklarar mer kring Myelin som kan höra samman neurologiska systemet när man har B12 brist.. Ibland kan nevrologiska problemen visa sig före bristen... "Svenska.ylle.se webb doktorn"

Sen ska dom få ta prov på Transkobalamin och folsyra för det det har oxå med B12 att göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar