onsdag 30 oktober 2013

Miss Frustrerad!!!

Satan i gatan vad jag hatar mina ögon.. Drygaste läkningsprocessen ever.. Förra ögonoperationen va inte alls lika painful som denna.. Fy fan säger jag bara.. Det är fan inte jag som ska behöva gå igenom detta utan dom som ska gå igenom detta är dom som behandlade mig fel, dom som blundade, dom inkompetenta jävla äckel asen.. Blir mer och mer frustrerad.. Känner mig som en vulkan som när som helst kommer få ett utbrott frågan är vem eller vad som kommer få igång vulkanutbrottet?! FUCK THIS SHIT!!! >(


Nu finns det alltid nån idiot som tänker/tycker att jag gnäller, men ni som inte känner mig knip igen och kom tillbaka när ni skaffat fakta och/eller  erfarenhet helst bägge då kommer jag ta era ord på allvar.. Tills dess så blir ni bara nå jävla flummare utan nå kött på benen för mig!!! 


Jag är så jävla frustrerad och snart kommer utbrottet känner jag!!! >(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar