lördag 26 oktober 2013

Quiz Kampen!

Jag brukar vara sämst i denna sortens spel! För allmänbildning är inte min starka sida.. Eller jag har mina ämnen som jag är intresserade av och dom är jag även expert på både pga egen erfarenhet och mycket läsning, men i det stora hela är jag inte allmänbildad alls eller?!

Kanske är mer allmänbildad än jag tror?! För man kan ju inte alltid gissa rätt hade vart större chans om det bara vart 2 svars allternativ, men nu har man 4 så då är det ju bara 25% chans att man klickar rätt!!! Så nån stans långt där inne kanske saker och ting har fastnat iaf.

Dock är det ej från skoltiden då jag på den tiden valde att vara dum och skita i den och det började ju redan i 7:an.. Så hela 8:an och 9:an har jag tappat + 7:an har jag lugnt tappat hälften av och inget gymnasium så detta är väl nåt som fastnat på äldre dagar.. HAHA.. Jag kanske inte är så dum iaf?! Men utan svars allternativ hade jag aldrig kunnat detta för som sagt lättare då man ser svarsalternativ för då är det större chans att en lampa ovanför huvudet tänds just för att man kanske känner igen att man läst kring detta nån stans eller nåt?!

Äh, jag är bäst så enkelt är det!!! 

Punkt slut! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar