söndag 20 oktober 2013

Izzah kan fånga in vilken karl som helst med utsläppt hår!!!

Med utsläppt hår på krogen kan Izzah fånga in vilken karl som helst och det va just va jag gjorde igår.. Fastnade nämligen med håret i nån karls skjortknapp trodde först nån drog mig i håret innan karln komer fram och säger att ditt hår har visst fastnat vi stod och lirka och tillslut så fick jag loss min fångst, men jag släppte han fri hehe...

Som ni förstår så va det krogen igår och först lite förfest här och sen ut med Sanna, Tezlan, David och Robban! Vi va och såg Linus Svenning och den pojken har en röst som få!!! TUMMEN UPP för han och hans kompanjon, men   TUMMEN NER till publiken som skriker och busvisslar så det skar i öronen och skallen höll på att ta död på mig.. Usch vilken huvudvärk jag fick, det dunka alltså .. Varför ska man skrika när man ser/lyssnar på nån man tycker är bra?!



Sen for vi hem lite tidigare men först Sunes då Robban skulle äta.. Hehe.. Jag passade på att köpa den minsta burgaren och efter mycket kämpande både på sunes och hemma så fick jag i mig den, men fick dock inte behålla hela :( 50g burgare va det!!!


Sen va det godnatt för dessa brudar :)

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL ALLA INVLANDADE!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar