söndag 27 oktober 2013

Sunderbyn

Ligger på patienthotellet i Sunderbyn och rätt mysigt, men hade hellre sluppit detta och vart hemma och myst med mina katter... Men nu har vården fuckat till mina ögon då får dom fan fixa till det dom fuckat till så gott det går!!! Nu är det ju inte Sunderbyn som har fuckat till nåt, men det är här dom kan operera och skulle jag få förfrågan om att operera mig i Piteå så skulle det bli ett BIG NO NO!!! För då skulle dom bara lyckas fucka till nåt.. Typ operera örat istället för ögat bara för att bägge börjar på Ö och sen skulle jag väl vara typ halv döv!!! Så mycket tillit har jag till vården i Piteå!!!

Ajja.. Imorgon är operationen och jag är operation nr 2 sen vid lunch får jag fara hem och det är snälla rara E från Strömgården som kommer och hämtar mig! :)

Ajja nu ska jag se nån film eller nåt?! Tjingeling PlingPlong!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar