fredag 25 oktober 2013

Förvärrats..

Idag har allergiliknande symtomen kommit och gått, men det jag känt under dagen har gjort mig allt mer orolig och det är för mönstret följer och nästa symtom börja kännas.. Har nämligen redan nu börjat känna känselboetfall i mina tår.. Suck.. 

Längtar till tisdag då jag ska träffa läkaren och ta B12 prov, men borde ta dom andra B-vitamin proverna oxå eftersom att det va inte B12 som var dåligt sist.. 

Idag va medicindelaren här och jag smsa henne igår och bad henne ta med sig så hon kunde kolla mitt blodtryck och det låg då bra.. 110/70 brukar väl ligga på 80 -85 om jag minns rätt, men är ej säker?!

Hmmm.. Lite orolig.. Men bara att kämpa vidare.. I vanlig ordning som med allt annat som jag alltid får göra och är less på!!! Jag vill leva inte bara överleva!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar